Politika kvality KARTON SERVIS s.r.o.
Zpracoval: Bc. Miroslav Polášek
Schválil: Ing. Alena Macečková
Společnost Karton Servis s.r.o. je výrobně obchodní společnost, jejíž hlavní náplní je vlastní výroba obalů z vlnitých lepenek, doplněná o prodej ze skladu.
Naší předností je individuální přístup ke každému zákazníkovi a dodávat kvalitní výrobky s ohledem na vnitřní kontext organizace (fungování nastavených interních procesů nákupu materiálu, výroby, skladování, kvalifikovaní pracovníci v oblasti prodeje, neustálé odborné vzdělávání v oblasti obalů a jejich výroby) a na vnější kontext (dodržování legislativních norem, udržovat dobré vztahy se stávajícími zákazníky, udržovat dobrou vzájemnou spolupráci s dodavateli). Prostředkem ke splnění cílů společnosti je udržovat zavedený systém řízení kvality odpovídající normě ČSN EN ISO 9001:2016. Proto se společnost snaží plnit závazky, které si stanovila z jednotlivých oblasti:
Cíle a zásady naší politiky:
- Řízení systému managementu
Garantovat plnění požadavků systému managementu dle norem ISO v celém rozsahu prováděných činností a při dodržování legislativních a dalších závazných požadavků. Vytvořit rámec a zdroje pro přezkoumání a neustálé zlepšování ve všech procesech společnosti včetně aktivní účasti vedení společnosti a všech zaměstnanců. Vyvinout maximální úsilí k vytváření nezbytných podmínek a zdrojů k naplnění politiky a cílů společnost. Politiku pravidelně přezkoumávat a zajistit dostupnost zainteresovaným stranám. - Zákazníci
Uspokojit požadavky, potřeby a očekávání zákazníků a všech zainteresovaných stran. Poskytnout kompletní servis s kvalitou, která je zákazníkem očekávána. - Inovace
Sledovat nové trendy v oblasti nabízeného sortimentu a výrobní technologie. - Řízení skladu, infrastruktura, dodavatelé
Strategie nulové chyby ve všech činnostech řídit se plánovanými postupy, realizovat cíle a programy dosažení lepších výsledků. Prověřovat nakupované produkty a řídit skladové minimální zásoby s ohledem na potřeby zákazníka. Nápravná opatření jsou zaměřena na trvalé odstranění pravé příčiny chyby s cílem vyloučit možnost opakování této závady. Od svých smluvních partnerů vyžadovat plnění požadavků v oblasti QMS stanovené společností. - Lidské zdroje a komunikace
Dodržením stanovených priorit, budeme každým dnem více konkurenceschopní a současně zaručíme stabilitu pracovních míst v naší společnosti. Aktivity naší společnosti jednoznačně zaměříme na prevenci problémů a na systematické odstraňování chyb ve všech procesech. Klíčem k řešení problémů je týmová práce, v interním i globálním rozsahu, včetně vzájemné účasti dodavatelů, zákazníků a dalších zainteresovaných stran. Pravidelným školením a vzděláváním systematicky zvyšovat povědomí zaměstnanců o systému managementu kvality, o prodávaném sortimentu a požadavků zákazníka.
Přání zákazníka je také přáním naší společnosti.
V Praze 20.8.2018
Ing. Alena MACEČKOVÁ
ředitel společnosti
Výtisk číslo: 1
Číslo změny: 1
Vydání: 2
Účinnost od: 20.08.2018